De afdeling Reserveringen van Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten is het kloppende hart van de organisatie van alle bijeenkomsten in het hotel. Van de eerste offerteaanvraag tot de daadwerkelijke bijeenkomst, zorgen de medewerkers van deze afdeling ervoor dat elk detail klopt. Ze vertalen de wensen van de boekers naar concrete plannen en stemmen deze af met de operationele afdelingen.
De diversiteit aan aanvragen, van vergaderingen en trainingen tot creatieve teambuildingsactiviteiten, maakt het werk uitdagend en afwisselend. Kim Hardeman, Medewerker Reserveringen Meetings & Events, vertelt over haar ervaring.
Van Front Office naar Reserveringen
“Ik hou ervan om mensen te helpen en ben dol op gastvrijheid,” vertelt Kim over haar keuze om in de hotellerie te werken. Tijdens haar opleiding Leidinggevende Travel & Hospitality ontdekte ze dat dit werk echt bij haar past. Na werkervaring als Front Office Medewerker te hebben opgedaan, was Kim toe aan een nieuwe uitdaging. “Ik wilde graag doorgroeien en toen ik de vacature voor Medewerker Reserveringen bij Kontakt der Kontinenten zag, wist ik meteen: dit is mijn kans.”
De functie van Medewerker Reserveringen gaf haar de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen. “Bij de Front Office stond mijn ontwikkeling stil, maar hier kreeg ik de kans om een nieuwe rol te leren en mezelf te bewijzen. Het voelde meteen goed. De prachtige locatie, de mogelijkheden die ze boden en de fijne begeleiding maakten het een perfecte match.”