Een veilig en onbezorgd verblijf

Beste gast,

Vanwege het coronavirus en de daardoor gestelde maatregelen van de Rijksoverheid zijn onze deuren tijdelijk gesloten geweest. Op woensdag 6 mei is door de Rijksoverheid een versoepeling van deze maatregelen aangekondigd. Dit betekent dat we sinds 20 mei weer gedeeltelijk zijn geopend:

• Sinds woensdag 20 mei geopend voor hotelgasten
• Vanaf maandag 1 juni open voor hotelgasten én bijeenkomsten van maximaal 30 personen per zaal
• Vanaf woensdag 1 juli open voor hotelgasten én bijeenkomsten van maximaal 100 personen per zaal

Uiteraard staat de gezondheid van onze gasten en medewerkers bij ons voorop. We nemen de maatregelen en adviezen van de Rijksoverheid en het RIVM zeer serieus en hebben alle nodige maatregelen getroffen zodat u kunt vertrouwen op een veilig en onbezorgd verblijf op onze locatie. Ook is er dagelijks een coronacoördinator aanwezig die klaarstaat om al uw vragen te beantwoorden.

We kunnen ons goed voorstellen dat u vragen heeft. De antwoorden op veel gestelde vragen kunt u daarom onderaan deze pagina vinden. Daarnaast hebben wij alle informatie voor u samengevat in een factsheet.

Download de factsheet

Staat het antwoord op uw vraag er toch niet bij? Neem dan contact op via info@kontaktderkontinenten.nl of 0346 – 35 17 55.

Wij kijken er enorm naar uit om u weer in ons hotel te mogen verwelkomen!

Met wereldse groet,
Team Kontakt der Kontinenten

Alleen samen zorgen we voor een onbezorgd verblijf

Daarom vragen we uw medewerking bij onderstaande maatregelen. Hartelijk dank voor uw begrip! 

Volg de bewegwijzering

Geef elkaar de ruimte

Volg de instructies van ons team

Betaal met uw pinpas

Hoest en nies in uw elleboog

Was uw handen regelmatig

Veel gestelde vragen

Laatste update: maandag 25 mei

  • In het hele hotel wordt frequent schoongemaakt en extra aandacht besteed aan het desinfecteren van sanitaire voorzieningen en contactpunten zoals deurklinken, liftknopjes en trapleuningen
  • Bij aankomst treft u bij de entrees van onze gebouwen desinfectiezuilen waar u voor binnenkomst uw handen kunt reinigen
  • Medewerkers wassen iedere 30 minuten hun handen én bij verandering van werkzaamheden.
  • Bereidings- en servicemedewerkers dragen latex handschoenen en werkoppervlakten worden ieder uur gereinigd.
    • Om de aankomst en het vertrek van gasten te spreiden zijn de check-in en check-out tijden tijdelijk verruimd. Op de dag van aankomst bent u vanaf 12.00 uur ’s middags welkom om in te checken. Uitchecken kan op de dag van vertrek tot 12.00 uur ’s middags.
    • Met gasten die een overnachting hebben geboekt nemen we vooraf contact op om hun gezondheid te checken
    • Conferentiegasten worden voor hun bijeenkomst per email geïnformeerd over de locatie van hun zaal en de meest efficiënte route. Extra bewegwijzering zorgt dat de looproutes duidelijk gemarkeerd zijn.
    • Wij vragen u om zoveel mogelijk contactloos (met pin of creditcard) te betalen
    • Ontbijten is exclusief mogelijk voor gasten met een reservering
    • In plaats van het gebruikelijke buffet wordt het ontbijt aan tafel geserveerd. U kunt uw keuze voor de invulling van uw ontbijt tijdens de check-in doorgeven.
    • Vanwege het maximale aantal gasten dat wij tegelijkertijd in het restaurant mogen ontvangen, vragen wij u tijdens de check-in om aan te geven hoe laat u de volgende dag wilt ontbijten. U ontvangt vervolgens een ontbijtvoucher voor het gereserveerde tijdsblok.
    • De tijdsblokken starten om 07.00, 08.00 en 09.00 uur
    • Op verzoek brengen wij graag een ontbijtpakket naar uw hotelkamer. Laat het ons tijdens de check-in gerust weten als u hier gebruik van wilt maken.
    • Conferentiegasten krijgen een lunch op een tray in de zaal geserveerd. Deze lunch bestaat uit 3 belegde broodjes, soep, salade, dessert, handfruit en jus d’orange. Alle items (behalve het handfruit) zijn verpakt.
    • Hotelgasten kunnen bij de receptie een picknick, lunchpakket of borrelbox reserveren.
    • Uiteraard is het mogelijk om de lunch mee naar buiten nemen en gebruik te maken van de picknicktafels in onze bostuin
    • Bij alle lunchopties houden we graag rekening met dieetwensen. Helpt u ons door deze tijdig aan ons door te geven?
    • Bij gereserveerde borrels en snacks nemen we vooraf de bestelling op. Eventuele dieetwensen kunnen dan ook worden doorgegeven.
    • De hapjes en drankjes worden op een tray in de zaal geserveerd
    • Hotelgasten kunnen tijdens de openingstijden van het restaurant ook gebruik maken van de barfaciliteiten. Buiten de openingstijden van het restaurant kunnen gasten terecht bij de receptie waar een klein assortiment aan drankjes en snacks verkrijgbaar is.
    • Dineren is exclusief mogelijk voor gasten met een reservering.
    • Vanwege het maximale aantal gasten dat wij tegelijkertijd in het restaurant mogen ontvangen, vragen wij gasten vooraf om een tijd te kiezen. Gasten ontvangen vervolgens een dinervoucher voor het gereserveerde tijdsblok.
    • De tijdsblokken starten om 17.30, 19.00 en 20.30 uur.
    • Bij het restaurant zelf is een host(ess) aanwezig die een controlegesprek voert en gasten naar hun tafel begeleid.
    • Gasten die geen gezamenlijke huishouding vormen krijgen een tafel waarbij 1,5 meter afstand tot elkaar én tot andere gasten bewaard kan blijven.
    • Ruimere opstellingen bieden alle gasten voldoende ruimte om 1,5 meter afstand te kunnen bewaren
    • We houden ons aan het maximale toegestane aantal personen per zaal
    • Alle zalen zijn uitgerust met een ‘hygiënestation’ dat is uitgerust met desinfectiemiddel, tissues en schoonmaakdoekjes
    • Op drukke dagen zullen wij groepen vragen om hun pauzes te spreiden, zo voorkomen wij rijvorming in de koffiecorners en toiletten
    • Water zal per persoon worden geserveerd

    De richtlijnen en adviezen van de Rijksoverheid en het RIVM worden regelmatig gewijzigd. Dat betekent dat ook wij onze procedures soms aan dienen te passen en daarom af kunnen wijken van eerder gecommuniceerde maatregelen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

    Wij gebruiken cookies. Met deze cookies verbeteren wij de gebruiksvriendelijkheid van onze website. Daarnaast kunnen wij je hierdoor gepersonaliseerde content bieden op kontaktderkontinenten.nl, via onze andere kanalen en andere media. Als je verder surft, accepteer je onze cookies. NB. Wij onthouden je keuze, zodat je deze vraag bij een volgend bezoek niet meer te zien krijgt. Meer informatie

    De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

    Sluiten