Op zoek naar een unieke locatie voor uw congres? In het midden van het land en op steenworpafstand van de A28 vindt u Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten. Ons ruime parkeerterrein beschikt over 275 gratis parkeerplekken. Dit maakt uw congres uitstekend bereikbaar voor gasten uit alle hoeken van het land. En komen uw gasten met het openbaar vervoer? De bushalte met verbindingen naar Amersfoort en Utrecht bevindt zich voor de deur. Onze locatie ligt niet alleen centraal maar ook op een plek vol historie én inspiratie, omringd door de natuur van de Utrechtse Heuvelrug.
Verwen uw deelnemers met een wereldse lunch of diner in KonneKt restaurant, bar en lounge. Geniet van wereldse gastvrijheid tijdens een ontspannen pauzemoment. Onze keukenbrigade bereidt verrassend lekkere gerechten die het energieniveau van uw deelnemers de hele dag hoog houden.
Organiseert u een meerdaags congres? Komen uw gasten van ver? Een (voor)overnachting in één van onze 130 hotelkamers biedt dan uitkomst. Het scheelt uw gasten onnodig in de file staan en geeft u meer ruimte in het programma. Bijeenkomen én overnachten op één locatie. Wel zo makkelijk!
Het conferentiehotel bestaat uit twee bijzondere gebouwen; voormalig missiehuis Sint Jan en Klooster Cenakel. Beide bouwen hebben een rijke historie en ieder hun eigen ambiance. Uiteraard zijn ze volledig ingesteld op zakelijke bijeenkomsten en een vlekkeloos verloop van uw congres. En of u nu met 50 of 220 personen komt, met een congres bij Kontakt der Kontinenten maakt u gegarandeerd indruk bij uw gasten.
De drie congreszalen -Steyl, Sint Jan en de Ceciliakapel- hebben ieder hun eigen sfeer en zijn uitgerust met alle gemakken en faciliteiten van nu. Zo zijn er moderne audiovisuele middelen aanwezig en staan onze ervaren technische medewerkers klaar om u te assisteren.
Indrukwekkende glas-in-lood ramen sieren de Steyl-zaal en in de meer formele Sint Jan zaal vindt u een handig podium. In de Ceciliakapel treft u originele wandschilderingen van Jean Collete; een onvergetelijk decor voor uw congres.
Afhankelijk van de gekozen opstelling bieden de zalen ruimte tot 180 a 240 personen. Heeft u workshops of subsessies op het programma staan? Geen probleem. Met 25 vergaderzalen bieden we ook daar de ruimte voor.
Wilt u van uw congres iets bijzonders maken? Dan bent u bij ons op de juiste plek. Wat dacht u bijvoorbeeld van een combinatie met onze Wintertuin? Of een bijzondere culinaire invulling zoals een walking dinner of buitendiner? Ons ervaren team denkt graag mee en verrast u graag met een voorstel op maat. Vraag direct een vrijblijvende offerte aan!
Meer weten? In onze uitgebreide brochures lees je alles over onze mogelijkheden, arrangementen en prijzen.