WERELDSE GASTVRIJHEID
2 historische gebouwen - 3 conferentiezalen - 25 vergaderzalen - 131 hotelkamers - 1 buitengebied

KIJK EVEN ROND   

VERGADERZALEN

Alle vergaderzalen en trainingsruimtes zijn voorzien van praktisch en comfortabel meubilair. Daglicht is ruimschoots aanwezig en alle zalen zijn uitgerust met een flipover, beamer met geluidsversterking en scherm die vrij te gebruiken zijn. De grote conferentiezalen – geschikt voor tot 200 personen –  zijn voorzien van flipover, beamer, groot scherm en een geluidsinstallatie met een draadloze handmicrofoon en een reversmicrofoon. Uiteraard zijn andere samenstellingen mogelijk. De extra kosten zijn hieronder weergegeven. Zit uw gewenste apparatuur er niet bij? Geen probleem: wij werken met goede externe partners die vrijwel alles kunnen leveren.
In missiehuis Sint Jan van het conferentiecentrum zijn twee grote congres- en conferentiezalen die, afhankelijk van de opstelling, ingezet worden voor gezelschappen tot 200 personen. In Klooster Cenakel is de voormalige Ceciliakapel geschikt voor congressen tot 160 personen. Gecombineerd met de Wintertuin is de Ceciliakapel ook een uitstekende locatie voor evenementen.

Voor de trainer/dagvoorzitter staat in de zaal een koffer klaar met daarin alle mogelijke hulpmiddelen van paperclips tot de wificode van ons gratis internet. Bij aanvang van uw vergadering of training leggen wij voor uw gasten een notitieblokje en potlood klaar. Vinden uw gasten het vervelend hun jas in de openbare garderobe achter te laten? Geen probleem: in alle vergader- en trainingszalen is ook een kapstok geplaatst. Voor een aangenaam werkklimaat, ook op warme dagen, zijn in missiehuis St. Jan alle vergaderzalen voorzien van airconditioning. De bediening hiervan wordt centraal geregeld bij de receptie. In klooster Cenakel is de zaal Hoog en Wel ook voorzien van airconditioning.

Onze verblijfsarrangementen zijn exclusief de huur van de vergaderzaal. U bent hierdoor in de gelegenheid om een zaal met een oppervlakte van uw keuze te reserveren. De huurtarieven zijn inclusief 21% btw en worden per dagdeel (ochtend, middag, avond) berekend. Indien gewenst kunnen wij arrangementen inclusief zaalhuur offreren. Op basis van de grootte van uw gezelschap en de door u gewenste zaalopstelling, kiezen wij dan een passende zaal voor uw bijeenkomst.
Voor bijeenkomsten die plaatsvinden op zaterdag en/of zondag bieden wij een korting van 50% korting op de zaalhuur aan.
Wij bieden – op basis van beschikbaarheid – aan ngo’s en non-profitorganisaties die passen bij onze ideële doelstelling ook op werkdagen 50% van de zaalhuur aan.

Apparatuur

Geluidsinstallatie met 1 revers- en 1  draadloze handmicrofoon (€ 150,00) inbegrepen
Extra draadloze handmicrofoon of reversmicrofoon  € 67,50
Headset inclusief ontvanger € 95,00
Extra vaste microfoon € 27,50
Mobiele geluidsinstallatie met een draadloze microfoon € 80,00
Audio multi-track recorder voor opname van het gesproken woord; alleen mogelijk in de grote congreszalen € 125,00
Actieve subwoofer 1000 Watt, voor de extra lage tonen van muziek; alleen mogelijk in de grote congres- en evenementenzalen € 125,00
Extra beamer € 185,00
Full HD 55 inch scherm op statief € 175,00
Laptop  € 95,00
Posterbord € 40,00
Whiteboard / extra flipover  € 20,00
Technische ondersteuning (exclusief voor uw bijeenkomst), per uur € 75,00
 Genoemde prijzen zijn per dag en inclusief 21% btw.